Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Öğrenci nesne tabanlı bilgisayar programlama tekniğini kullanarak ileri düzeyde programlama yapabilir. |
PÇ-4 Mesleği ile ilgili bilişim teknolojilerini (yazılım, program, animasyon vb.) etkin kullanır PÇ-11 Algoritma ve veri yapılarını oluşturur ve matematiksel hesapları yapar
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 |
Nesne tabanlı programlamada sınıfın tanımını bilir. |
PÇ-4 Mesleği ile ilgili bilişim teknolojilerini (yazılım, program, animasyon vb.) etkin kullanır PÇ-11 Algoritma ve veri yapılarını oluşturur ve matematiksel hesapları yapar
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 |
Sınıf fonksiyonları geliştirebilir |
PÇ-4 Mesleği ile ilgili bilişim teknolojilerini (yazılım, program, animasyon vb.) etkin kullanır PÇ-11 Algoritma ve veri yapılarını oluşturur ve matematiksel hesapları yapar
|
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
Constructor ve destructor fonksiyonları, windows uygulamalarında nesne pointer ‘ları, in-line fonksiyonlar, arkadaş fonksiyonlar, nesne dizileri anlatabilir ve yorumlayabilir.Miras, giriş/çıkış, dosyalamayı kullanarak console ve web uygulamalarını içeren program geliştirebilir, anlatabilir, tartışabilir ve yorumlayabilir. |
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Sınıf kavramı |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
2 |
Nesne kavramı |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
3 |
Yapıcı metodlar |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
4 |
Yapıcı metodlar |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
5 |
"this" anahtar sözcüğü |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
6 |
Kalıtım |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
7 |
Kalıtım |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Kapsülleme |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
10 |
Kapsülleme |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
11 |
Çok biçimlilik |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
12 |
Çok biçimlilik |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
13 |
Soyutlama ve arayüzler |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
14 |
Soyutlama ve arayüzler |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
15 |
Soyutlama ve arayüzler |
Sözlü anlatım, laboratuvar, uygulama, tartışma, problem çözümleri, araştırma, sunumlar. |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
1 |
ALTINTAŞ, A.B (2019),Java Programlama Dili ve Yazılım Tasarımı,Papatya Yayıncılık |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
Bilgisayar |