|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 1 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Önlisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | FURKAN SOYSALDI (furkansoysaldi@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
FATMA BAŞARIR, ASLI ÖZDEMİR, HATİCE ÖZGAN SUCU, | ||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Öğrencilerin temel seviyede İngilizce gramerini öğrenmelerini ve 4 dil yeteneği geliştirmelerini sağlamak. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | ÖÇ - 1 : Geniş zaman, şimdiki zaman ve geçmiş zamandaki gramer yapılarını anlayabilir. |
PÇ-7 Okulda ve staj çalışmalarında edindiği yabancı dil bilgisini sektörde kullanır. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Kısa Sınav |
DÖÇ-2 | ÖÇ - 2 : Temel seviyede İngilizce konuşabilir. |
PÇ-7 Okulda ve staj çalışmalarında edindiği yabancı dil bilgisini sektörde kullanır. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Kısa Sınav |
DÖÇ-3 | ÖÇ - 3 : Temel seviyede İngilizce’de okuduğunu anlayabilir. |
PÇ-7 Okulda ve staj çalışmalarında edindiği yabancı dil bilgisini sektörde kullanır. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Kısa Sınav |
DÖÇ-4 | ÖÇ - 4 : Temel seviyede İngilizce’de dinlediğini anlayabilir. |
PÇ-7 Okulda ve staj çalışmalarında edindiği yabancı dil bilgisini sektörde kullanır. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Kısa Sınav |
DÖÇ-5 | ÖÇ - 5 : Başlangıç seviyede İngilizce paragraf yazabilir. |
PÇ-7 Okulda ve staj çalışmalarında edindiği yabancı dil bilgisini sektörde kullanır. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Kısa Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
To be, personal pronouns, possessive adjectives, articles, present simple, jobs, adjectives, telling the time, adverbs of frequency, can/can’t, past simple, thereis/there are, present continuous, quantifiers, comparatives, superlatives. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | Verb to be, possessive adjectives,verbs have/go/live/like, posessives. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
2 | Present simple. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
3 | Present simple. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
4 | There is/are, some/any/a lot of, this/that/these/those. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
5 | Can/can't,Adverbs, was/were/could, was born. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
6 | Past simple. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
7 | Past simple. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
8 | Ara Sınav | |
9 | Count and uncount nouns, I like, I'd like, some/any,how much/how many. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
10 | Comparative adjectives, have got, superlative adjectives. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
11 | in/on/at for places, present continuous. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
12 | Present simple or present continuous. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
13 | Going to future, infinitive of purpose. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
14 | Present perfect, ever and never, yet and since. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
15 | Tense revision.. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Student's Book. Oxford:OUP | |
2 | Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Workbook. Oxford:OUP | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Student's Book. Oxford:OUP Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Workbook. Oxford:OUP Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Class Audio CDs. Oxford:OUP Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Teacher's Book. Oxford:OUP Projeksiyon Cihazı |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 6 | 14 | 84 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 3 | 6 | 18 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 4 | 5 | 20 |
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 4 | 4 | 16 |
Kısa Sınav (Quiz) | 1 | 4 | 4 |
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 4 | 5 | 20 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 4 | 4 | 16 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
0 | |||
0 | |||
Toplam İş Yükü | 180 |