|
|||||
| Sınıf/Yarıyıl | 1 / Güz | ||||
| Ders Düzeyi | Önlisans | ||||
| Ders Türü | Zorunlu | ||||
| Bölümü | TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ | ||||
| Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
| Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
| Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
| Öğretim Elemanı | FURKAN SOYSALDI (furkansoysaldi@nevsehir.edu.tr) | ||||
| Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
FATMA BAŞARIR, ASLI ÖZDEMİR, HATİCE ÖZGAN SUCU, | ||||
| Öğretim Dili | Türkçe | ||||
| Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
| Dersin Amacı | |||||
| Öğrencilerin temel seviyede İngilizce gramerini öğrenmelerini ve 4 dil yeteneği geliştirmelerini sağlamak. | |||||
| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
| DÖÇ-1 | ÖÇ - 1 : Geniş zaman, şimdiki zaman ve geçmiş zamandaki gramer yapılarını anlayabilir. |
PÇ-7 Okulda ve staj çalışmalarında edindiği yabancı dil bilgisini sektörde kullanır. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Kısa Sınav |
| DÖÇ-2 | ÖÇ - 2 : Temel seviyede İngilizce konuşabilir. |
PÇ-7 Okulda ve staj çalışmalarında edindiği yabancı dil bilgisini sektörde kullanır. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Kısa Sınav |
| DÖÇ-3 | ÖÇ - 3 : Temel seviyede İngilizce’de okuduğunu anlayabilir. |
PÇ-7 Okulda ve staj çalışmalarında edindiği yabancı dil bilgisini sektörde kullanır. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Kısa Sınav |
| DÖÇ-4 | ÖÇ - 4 : Temel seviyede İngilizce’de dinlediğini anlayabilir. |
PÇ-7 Okulda ve staj çalışmalarında edindiği yabancı dil bilgisini sektörde kullanır. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Kısa Sınav |
| DÖÇ-5 | ÖÇ - 5 : Başlangıç seviyede İngilizce paragraf yazabilir. |
PÇ-7 Okulda ve staj çalışmalarında edindiği yabancı dil bilgisini sektörde kullanır. |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav Kısa Sınav |
| PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
|||
| Dersin İçeriği | ||
| To be, personal pronouns, possessive adjectives, articles, present simple, jobs, adjectives, telling the time, adverbs of frequency, can/can’t, past simple, thereis/there are, present continuous, quantifiers, comparatives, superlatives. | ||
| Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
| Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
| 1 | Verb to be, possessive adjectives,verbs have/go/live/like, posessives. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 2 | Present simple. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 3 | Present simple. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 4 | There is/are, some/any/a lot of, this/that/these/those. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 5 | Can/can't,Adverbs, was/were/could, was born. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 6 | Past simple. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 7 | Past simple. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 8 | Ara Sınav | |
| 9 | Count and uncount nouns, I like, I'd like, some/any,how much/how many. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 10 | Comparative adjectives, have got, superlative adjectives. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 11 | in/on/at for places, present continuous. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 12 | Present simple or present continuous. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 13 | Going to future, infinitive of purpose. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 14 | Present perfect, ever and never, yet and since. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 15 | Tense revision.. | Anlatım, soru-cevap, sunum, problem çözme, ikili çalışma, grup çalışması, beyin fırtınası, tartışma |
| 16 | Final Sınavı | |
| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
| 1 | Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Student's Book. Oxford:OUP | |
| 2 | Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Workbook. Oxford:OUP | |
| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
| Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Student's Book. Oxford:OUP Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Workbook. Oxford:OUP Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Class Audio CDs. Oxford:OUP Soars, L. & Soars, J. (2011). New Headway Elementary Teacher's Book. Oxford:OUP Projeksiyon Cihazı | ||
| Ölçme Yöntemi | |||
| Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
| Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
| Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
| 1.Sözlü Sınav | |||
| 2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
| 3.Laboratuvar Sınavı | |||
| 4.Sunum | |||
| 5.Rapor | |||
| 6.Seminer | |||
| 7.Performans Ödevi | |||
| 8.Dönem Ödevi | |||
| 9.Proje | |||
| Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
| Öğrenci İş Yükü | |||
| İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
| Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 6 | 14 | 84 |
| Sınıf Dışı Çalışma | |||
| a) Okuma | 3 | 6 | 18 |
| b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 4 | 5 | 20 |
| c) Performans Ödevi | 0 | ||
| d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
| e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
| Sözlü Sınav | 4 | 4 | 16 |
| Kısa Sınav (Quiz) | 1 | 4 | 4 |
| Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
| Ara Sınav İçin Hazırlık | 4 | 5 | 20 |
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
| Final Sınavı İçin Hazırlık | 4 | 4 | 16 |
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| 0 | |||
| 0 | |||
| Toplam İş Yükü | 180 | ||