|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 1 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | BİYOLOJİ | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | YASİN KIZILAY (yasin@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Bu dersin sonunda öğrencilerin kendilerini ingilizce olarak ifade edebilmelerini sağlamak. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Öğrenciler çeşitli sosyal içeriklerden seçilen metinleri kavrayıp İngilizce Gramer kuralları içerisinde cümle kurabilecekler. |
PÇ-13 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 | Öğrenciler günlük yaşam ile ilgili cümleler kurup, paragraf yazabilecekler. |
PÇ-13 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 | Öğrenciler ingilizce konuşma yeteneğine erişecekler. |
PÇ-13 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-4 | Öğrenciler herhangi bir konuda ingilizce gramer kurallarını kullanarak yazabilecekler. |
PÇ-13 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar |
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Öğrenciler günlük yaşamla ilgili cümle kurup, ingilizce grammer kurallarını kullanarak yazı yazabilecekler ve konuşabilecekler. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | İsimler ve meslekler- yardımcı fiil | Sözlük kullanımı- Anlatım |
2 | İnsanları tanımlama- tekil, çoğul isimler | Anlatım |
3 | Alfabe- Özel isimler, cins isimler | Anlatım |
4 | İlişkiler- insanları tanıtma | Anlatım |
5 | İsim ve soyisim söyleme | Anlatım- Oyun |
6 | Telefon numarası ve adres sorma - yardımcı fiil ve soru kelimesi kullanarak soru sorma | Konuşma- Anlatım |
7 | Yön Sorma ve Ulaşım- Yön Sorma - Bulunma durumu soruları ve yanıtları | Anlatım- Oyun |
8 | Ara Sınav | |
9 | Yön Tarif Etme ve anlama | Anlatım- Konusma |
10 | Ulaşım aracı tavsiye etme | Konuşma |
11 | İnsanlar- Aile üyelerini tanımlama - yardımcı fiil ve soru kelimesi kullanarak soru sorma | Anlatım- Konuşma- Oyun |
12 | Aile hakkında konuşma | Konuşma |
13 | İnsanları tasvir etme - Sıfatlar | Anlatım- Sözlük kullanımı- Oyun |
14 | İnsanları tasvir etme | Anlatım- Sözlük kullanımı- Oyun |
15 | Okuma calışmaları | Okuma |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Top Notch- Fundamentals A | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Top Notch - Fundamentals A |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 1 | 5 | 5 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 7 | 7 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 2 | 7 | 14 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
0 | |||
0 | |||
Toplam İş Yükü | 56 |