|
|||||
| Sınıf/Yarıyıl | 2 / Güz | ||||
| Ders Düzeyi | Lisans | ||||
| Ders Türü | Zorunlu | ||||
| Bölümü | MOLEKÜLER BİYOLOJİ VE GENETİK | ||||
| Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
| Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
| Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
| Öğretim Elemanı | ERÇİN ÖZZADE (eozzade@nevsehir.edu.tr) | ||||
| Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
| Öğretim Dili | Türkçe | ||||
| Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
| Dersin Amacı | |||||
| Bu dersin amacı dönem sonunda öğrencilerin kendilerini İngilizce olarak ifade edebilmelerini sağlamaktır. | |||||
| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
| DÖÇ-1 | Öğrenciler günlük yaşam ile ilgili cümleler kurup, paragraf yazabilir |
PÇ-6 Bilimsel düşüncenin doğası ve geçmişini anlamak PÇ-7 Disiplinlerarası etkileşim bulunan araştırma takımlarında etkin şekilde çalışmak |
Yazılı Sınav |
| DÖÇ-2 | Öğrenciler çeşitli sosyal içeriklerden seçilen metinleri kavrayıp İngilizce Gramer kuralları içerisinde cümle kurabilirler |
PÇ-8 Modern teknolojiyle sürekli öğrenme bilinci geliştirmek PÇ-9 Mevcut bilgiyi geliştirme yöntemleri bulmak PÇ-10 Literatürün takip edilmesi, teknik projelerin sunulması ve makale yazımı için akıcı bir İngilizce sergilemek |
Yazılı Sınav |
| DÖÇ-3 | Öğrenciler İngilizce konuşma yeteneği kazanabilirler |
PÇ-7 Disiplinlerarası etkileşim bulunan araştırma takımlarında etkin şekilde çalışmak PÇ-16 Bilimsel bilgiyi açık ve etkin bir şekilde yazılı veya sözlü olarak aktarır. |
Yazılı Sınav |
| PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
|||
| Dersin İçeriği | ||
| Bu ders hedef dilde dört temel dil becerisi temelinde alıştırma ve pratik uygulamalarını içermektedir. | ||
| Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
| Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
| 1 | "To be"fiili, Aitlik Sıfatları, İyelik 's takısı, Sık kullanılan fiiller, Aile | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
| 2 | "To be"fiili, Aitlik Sıfatları, İyelik 's takısı, Sık kullanılan fiiller, Aile | Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
| 3 | Geniş Zaman (1), Meslekler, Saatler | Anlatım -Okuma |
| 4 | Geniş Zaman (1), Meslekler, Saatler | Anlatım -Okuma |
| 5 | Geniş Zaman (2), Boş zaman aktiviteleri, Sosyal İfadeler | Anlatım -Soru Cevap |
| 6 | Geniş Zaman (2), Boş zaman aktiviteleri, Sosyal İfadeler | Anlatım -Soru Cevap |
| 7 | Genel Tekrar | Anlatım - Okuma-Yazma |
| 8 | Ara Sınav | |
| 9 | There is / There are, İşaret Zamirleri, Prepositions, Sayılar ve Fiyatlar | Anlatım - Okuma-Yazma |
| 10 | There is / There are, İşaret Zamirleri, Prepositions, Sayılar ve Fiyatlar | Anlatım - Okuma-Yazma |
| 11 | -ebilmek Kipi, Geçmiş Zaman (1), Birlikte Kullanılan İfadeler, Kibar Ricalar | Anlatım - Okuma-Yazma |
| 12 | -ebilmek Kipi, Geçmiş Zaman (1), Birlikte Kullanılan İfadeler, Kibar Ricalar | Anlatım- Okuma- Soru Cevap |
| 13 | Geçmiş Zaman (2), Hisleri Tarif Etme, Tarihleri Söyleme | Anlatım- Okuma- Soru Cevap |
| 14 | Geçmiş Zaman (2), Hisleri Tarif Etme, Tarihleri Söyleme | Anlatım- Okuma- Soru Cevap |
| 15 | Genel Tekrar | Anlatım- Okuma- Soru Cevap |
| 16 | Final Sınavı | |
| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
| 1 | Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary: Öğrenci Kitabı. (5. Baskı). Oxford: | |
| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
| Ders kitabı, bilgisayar, projeksiyon | ||
| Ölçme Yöntemi | |||
| Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
| Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
| Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
| 1.Sözlü Sınav | |||
| 2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
| 3.Laboratuvar Sınavı | |||
| 4.Sunum | |||
| 5.Rapor | |||
| 6.Seminer | |||
| 7.Performans Ödevi | |||
| 8.Dönem Ödevi | |||
| 9.Proje | |||
| Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
| Öğrenci İş Yükü | |||
| İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
| Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
| Sınıf Dışı Çalışma | |||
| a) Okuma | 2 | 6 | 12 |
| b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 2 | 6 | 12 |
| c) Performans Ödevi | 0 | ||
| d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
| e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
| Sözlü Sınav | 0 | ||
| Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
| Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
| Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
| Final Sınavı İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| Vize için çevrimiçi çalışma | 0 | ||
| Final için çevrimiçi çalışma | 0 | ||
| Toplam İş Yükü | 60 | ||