| 
	|||||
| Sınıf/Yarıyıl | 2 / Bahar | ||||
| Ders Düzeyi | Lisans | ||||
| Ders Türü | Zorunlu | ||||
| Bölümü | MOLEKÜLER BİYOLOJİ VE GENETİK | ||||
| Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
| Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
| Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
| Öğretim Elemanı | ERÇİN ÖZZADE (eozzade@nevsehir.edu.tr) | ||||
| Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları  | 
		|||||
| Öğretim Dili | Türkçe | ||||
| Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
| Dersin Amacı | |||||
| Bu dersin amacı dönem sonunda öğrencilerin kendilerini İngilizce olarak ifade edebilmelerini sağlamaktır. | |||||
| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
| DÖÇ-1 | Öğrenciler çeşitli sosyal içeriklerden seçilen metinleri okur İngilizce Gramer kuralları içerisinde cümle kurar | 
			
		 
			PÇ-8 Modern teknolojiyle sürekli öğrenme bilinci geliştirmek PÇ-9 Mevcut bilgiyi geliştirme yöntemleri bulmak PÇ-10 Literatürün takip edilmesi, teknik projelerin sunulması ve makale yazımı için akıcı bir İngilizce sergilemek  | 
		 Yazılı Sınav | 
	
| DÖÇ-2 | Öğrenciler günlük yaşam ile ilgili cümleler kurabilir, paragraf yazabilir | 
			
		 
			PÇ-10 Literatürün takip edilmesi, teknik projelerin sunulması ve makale yazımı için akıcı bir İngilizce sergilemek PÇ-15 Bilimsel gelişmelere araştırma ve geliştirme yetileri ile katkılarda bulunma PÇ-16 Bilimsel bilgiyi açık ve etkin bir şekilde yazılı veya sözlü olarak aktarır.  | 
		 Yazılı Sınav | 
	
| DÖÇ-3 | Öğrenciler İngilizce konuşma yeteneği kazanabilirler | 
			
		 
			PÇ-7 Disiplinlerarası etkileşim bulunan araştırma takımlarında etkin şekilde çalışmak PÇ-9 Mevcut bilgiyi geliştirme yöntemleri bulmak  | 
		 Yazılı Sınav | 
	
| PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi  | 
	|||
| Dersin İçeriği | ||
| Bu ders hedef dilde dört temel dil becerisi temelinde alıştırma ve pratik uygulamalarını içermektedir. | ||
| Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
| Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | 
| 1 | Geçmiş Zaman (2), Zaman Zarfları, Özel Günler | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 2 | Geçmiş Zaman (2), Zaman Zarfları, Özel Günler | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 3 | Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler, Some / Any, I like / I'd like yapıları, How much ve How many soruları, Yiyecek ve İçecekler | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 4 | Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler, Some / Any, I like / I'd like yapıları, How much ve How many soruları, Yiyecek ve İçecekler | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 5 | Sıfatlarda Kıyaslama ve Derecelendirme, Have Got yapısı, Şehir ve Ülke | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 6 | Sıfatlarda Kıyaslama ve Derecelendirme, Have Got yapısı, Şehir ve Ülke | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 7 | Genel Tekrar | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 8 | Ara Sınav | |
| 9 | Şimdiki Zaman, Something / Nothing, İnsanları Tarif Etme, Sosyal İfadeler (2) | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 10 | Şimdiki Zaman, Something / Nothing, İnsanları Tarif Etme, Sosyal İfadeler (2) | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 11 | Gelecek Zaman (going to), Amaç Mastarı, Hava Durumu, Tavsiyeler | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 12 | Gelecek Zaman (going to), Amaç Mastarı, Hava Durumu, Tavsiyeler | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 13 | Perfect Tense ve zaman zarfları, Take ve Get fiilleri, Ulaşım ve Seyahat | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 14 | Perfect Tense ve zaman zarfları, Take ve Get fiilleri, Ulaşım ve Seyahat | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 15 | Genel Tekrar | Anlatım, Soru Cevap, Okuma, Yazma | 
| 16 | Final Sınavı | |
| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
| 1 | Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary: Öğrenci Kitabı. (5. Baskı). Oxford: | |
| 2 | Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary:Çevrim içi çalışma şifresi. Oxford: Oxford University Press. | |
| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
| Ders Kitabı, Bilgisayar, Projeksiyon | ||
| Ölçme Yöntemi | |||
| Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) | 
| Ara Sınav | 8 | 1 | 24 | 
| Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
| 1.Sözlü Sınav | |||
| 2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
| 3.Laboratuvar Sınavı | |||
| 4.Sunum | |||
| 5.Rapor | |||
| 6.Seminer | |||
| 7.Performans Ödevi | 8 | 1 | 16 | 
| 8.Dönem Ödevi | |||
| 9.Proje | |||
| Final Sınavı | 16 | 2 | 60 | 
| Öğrenci İş Yükü | |||
| İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü | 
| Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 | 
| Sınıf Dışı Çalışma | |||
| a) Okuma | 0 | ||
| b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
| c) Performans Ödevi | 0 | ||
| d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
| e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
| Sözlü Sınav | 0 | ||
| Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
| Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
| Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 | 
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | 
| Final Sınavı İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 | 
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 | 
| Vize için çevrimiçi çalışma | 2 | 6 | 12 | 
| Final için çevrimiçi çalışma | 2 | 6 | 12 | 
| Toplam İş Yükü | 60 | ||