| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | 
		PÇ | 
		ODY | 
	
	
		| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | 
		 | 
		 | 
	
		
		| DÖÇ-1 | 
		Verilen bir konuda detaylı bir literatür araştırması yapabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-6 Alandaki ulusal/uluslararası bilimsel gelişmeleri takip eder, ve bunları alanında uygular.  
			
		 | 
		 Seminer-Sunum-Rapor   | 
	
		
		| DÖÇ-2 | 
		İlgi alanında ya da farklı bir alanda önceden tanımlanmış bir problem çözüm üretebilmek adına literatür araştırması verilerini sınıflandırabilir. | 
		
		
			
		 
			PÇ-9 Diğer alanlar ile eğitim alanındaki bilgilerini sentezleyebilir.  
			
		 | 
		 Seminer-Sunum-Rapor   | 
	
		
		| DÖÇ-3 | 
		Literatür araştırması sonuçlarını sentezleyebilir, analiz edebilir ve yorumlayabilir | 
		
		
			
		 
			PÇ-9 Diğer alanlar ile eğitim alanındaki bilgilerini sentezleyebilir.  
			
		 | 
		 Seminer-Sunum-Rapor   | 
	
		
		PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi | 
	
	
		| Dersin İçeriği | 
	
	
		| Seminerin amacı; öğrencileri verilen veya seçilen bir konuda literatür araştırması yapabilecek şekilde yönlendirmek, onlara literatür araştırmasıyla derlenen bilgileri sentezleyebilmek, literatür ışığında edinilen bulguları analiz edebilmek, yorumlayabilmek ve tartışabilme olanağı sunmaktır | 
	
	
		| Haftalık Detaylı Ders İçeriği | 
	
	
		| Hafta | 
		Detaylı İçerik | 
		Öğretim Yöntem ve Teknikleri | 
	
	
		
		| 1 | 
		Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 2 | 
		Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak (devam)	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 3 | 
		Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 4 | 
		Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (devam)	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 5 | 
		Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (devam)	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 6 | 
		Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (devam)	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 7 | 
		Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak (devam)	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 8 | 
		Ara Sınav | 
		 | 
	
		
		| 9 | 
		Yapılan gelişmelerin izlenmesi	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 10 | 
		İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 11 | 
		İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak (devam)	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 12 | 
		Çalışılan konu hakkında rapor yazımı	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 13 | 
		Çalışılan konu hakkında rapor yazımı (devam)	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 14 | 
		Çalışılan konu hakkında rapor yazımı	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
		
		| 15 | 
		Çalışılan konu hakkında rapor yazımı.Raporun tamamlanması ve dinleyici bir kitle önünde Sunulması	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi,  İkili Çalışma | 
	
	
	
		| 16 | 
		Final Sınavı | 
		 | 
	
	
	
		| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | 
	
		
		| 1 | 
		Seminer konusu ile ilgili kitap ve makaleler | 
	
		
		| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | 
	
	
		 |