Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Öğrenciler çeşitli sosyal içeriklerden seçilen metinleri kavrayıp İngilizce Gramer kuralları içerisinde cümle kurabilecekler. |
PÇ-6 Alanıyla ilgili klasik ve modern metinleri anlayabilecek ve kendisini sözlü ve yazılı olarak ifade edebilecek düzeyde Arapçayı ve bir batı dilini en az Avrupa dil portföyü B1 genel düzeyinde kullanarak ilahiyat alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
|
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-2 |
Öğrenciler günlük yaşam ile ilgili cümleler kurup, paragraf yazabilecekler. |
PÇ-6 Alanıyla ilgili klasik ve modern metinleri anlayabilecek ve kendisini sözlü ve yazılı olarak ifade edebilecek düzeyde Arapçayı ve bir batı dilini en az Avrupa dil portföyü B1 genel düzeyinde kullanarak ilahiyat alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
|
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-3 |
Öğrenciler ingilizce konuşma yeteneğine erişecekler. |
PÇ-6 Alanıyla ilgili klasik ve modern metinleri anlayabilecek ve kendisini sözlü ve yazılı olarak ifade edebilecek düzeyde Arapçayı ve bir batı dilini en az Avrupa dil portföyü B1 genel düzeyinde kullanarak ilahiyat alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
|
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
Bu ders hedef dilde dört temel dil becerisi temelinde alıştırma ve pratik uygulamalarını içermektedir. |
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
"To be"fiili, tanışmalar |
Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
2 |
"To be"fiili, tanışmalar |
Anlatım - Soru Cevap- Rol Yapma |
3 |
Şahıs Zamirleri, his/her, Ülkeler |
Anlatım -Okuma |
4 |
Şahıs Zamirleri, his/her, Ülkeler |
Anlatım -Okuma |
5 |
"To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler |
Anlatım -Soru Cevap |
6 |
"To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler |
Anlatım -Soru Cevap |
7 |
İyelik ' s takısı, have/has, Aile |
Anlatım - Okuma-Yazma |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
İyelik ' s takısı, have/has, Aile |
Anlatım - Okuma-Yazma |
10 |
Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler |
Anlatım - Okuma-Yazma |
11 |
Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler |
Anlatım - Okuma-Yazma |
12 |
Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler |
Anlatım- Okuma- Soru Cevap |
13 |
Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler |
Anlatım- Okuma- Soru Cevap |
14 |
Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar |
Anlatım- Okuma- Soru Cevap |
15 |
Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar |
Anlatım- Okuma- Soru Cevap |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
1 |
Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Student’s Book. (5th Edition). Oxford: Oxford University Press. |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
ders kitabı, tahta, çalışma yaprağı, projeksiyon cihazı, görseller |