|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 1 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | NEVZAT KALAY (nevzat@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
TUĞBA KAPLAN, | ||||
Öğretim Dili | İngilizce | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Bu dersin amacı, öğrencilerin kişisel bilgiler hakkında temel düzeyde İngilizce iletişim kurabilmelerini ve somut ihtiyaçlarının giderilmesini amaçlayan günlük konuşma ifadelerini anlayıp kullanabilir hale gelerek Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programına uygun olarak A1 İngilizce seviyesine ulaşmalarını sağlamaktır. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Çeşitli sosyal içeriklerden seçilen metinleri kavrayıp İngilizce dil bilgisi kuralları içerisinde cümle kurabilir. |
PÇ-4 Bireysel ve/veya grup içerisinde çalışabilme becerisi kazandırmak. PÇ-7 Etkin iletişim kurma becerisini geliştirmek. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-2 | Kendini basitçe tanıtabilir ve temel selamlaşma ifadelerini kullanabilir. |
PÇ-4 Bireysel ve/veya grup içerisinde çalışabilme becerisi kazandırmak. PÇ-7 Etkin iletişim kurma becerisini geliştirmek. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-3 | Aile ve arkadaşları hakkında basit bilgiler verebilir. |
PÇ-4 Bireysel ve/veya grup içerisinde çalışabilme becerisi kazandırmak. PÇ-7 Etkin iletişim kurma becerisini geliştirmek. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-4 | Bir nesnenin fiyatını sorup anlayabilir. |
PÇ-4 Bireysel ve/veya grup içerisinde çalışabilme becerisi kazandırmak. PÇ-7 Etkin iletişim kurma becerisini geliştirmek. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-5 | Saatin kaç olduğunu sorup yanıtlayabilir. |
PÇ-4 Bireysel ve/veya grup içerisinde çalışabilme becerisi kazandırmak. PÇ-7 Etkin iletişim kurma becerisini geliştirmek. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-6 | Geniş zamanda cümleler kurabilir. |
PÇ-4 Bireysel ve/veya grup içerisinde çalışabilme becerisi kazandırmak. PÇ-7 Etkin iletişim kurma becerisini geliştirmek. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-7 | Basit içerikli bir telefon görüşmesi yapabilir. |
PÇ-4 Bireysel ve/veya grup içerisinde çalışabilme becerisi kazandırmak. PÇ-7 Etkin iletişim kurma becerisini geliştirmek. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-8 | Günlük hayatta sık kullanılan temel ifadeleri kullanabilir. |
PÇ-4 Bireysel ve/veya grup içerisinde çalışabilme becerisi kazandırmak. PÇ-7 Etkin iletişim kurma becerisini geliştirmek. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
DÖÇ-9 | İngilizcede temel dilbilgisi yapılarını anlayabilir |
PÇ-7 Etkin iletişim kurma becerisini geliştirmek. |
Yazılı Sınav Performans Ödevi |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Geniş zaman, sıfatlar, zamirler, zaman edatları, tekil-çoğul isimler, isimler, sayılar, meslekler, ülkeler, diller ve milliyetler, kendini tanıtma, başkasını tanıtma, aile, spor, yiyecek ve içecek, saati söyleme, alfabe, telefonda konuşma, günler, günlük ifadeler. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım - Soru Cevap |
2 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım - Soru Cevap |
3 | Şahıs Zamirleri, his/her, Ülkeler | Anlatım - Soru Cevap |
4 | Şahıs Zamirleri, his/her, Ülkeler | Anlatım - Soru Cevap |
5 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım - Soru Cevap |
6 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım - Soru Cevap |
7 | İyelik ' s takısı, have/has, Aile | Anlatım - Soru Cevap |
8 | Ara Sınav | |
9 | İyelik ' s takısı, have/has, Aile | Anlatım - Soru Cevap |
10 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Anlatım - Soru Cevap |
11 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Anlatım - Soru Cevap |
12 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | Anlatım - Soru Cevap |
13 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | Anlatım - Soru Cevap |
14 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım - Soru Cevap |
15 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım - Soru Cevap |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Student’s Book. (5th Edition). Oxford: Oxford University Press. | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Ders kitabı, bilgisayar, çevirim içi çalışma platformu |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 2 | 5 | 10 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 2 | 5 | 10 |
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 5 | 5 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 1 | 5 | 5 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Vize için çevirim içi çalışma | 0 | ||
Final için çevirim içi çalışma | 0 | ||
Toplam İş Yükü | 60 |