| 
	|||||
| Sınıf/Yarıyıl | 1 / Güz | ||||
| Ders Düzeyi | Lisans | ||||
| Ders Türü | Zorunlu | ||||
| Bölümü | ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ | ||||
| Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
| Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
| Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
| Öğretim Elemanı | TUĞBA KAPLAN (tugba.kaplan@nevsehir.edu.tr) | ||||
| Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları  | 
		|||||
| Öğretim Dili | İngilizce | ||||
| Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
| Dersin Amacı | |||||
| Bu dersin amacı öğrencilerin temel düzeyde İngilizce dil becerilerini geliştirmesini sağlamaktır. | |||||
| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
| DÖÇ-1 | Temel seviyede İngilizce’de okuduğunu anlayabilir. | 
			
		 
			PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. | 
		 Yazılı Sınav Performans Ödevi  | 
	
| DÖÇ-2 | Temel seviyede İngilizce’de dinlediğini anlayabilir. | 
			
		 
			PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. | 
		 Yazılı Sınav Performans Ödevi  | 
	
| DÖÇ-3 | Temel seviyede İngilizce paragraf yazabilir. | 
			
		 
			PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. | 
		 Yazılı Sınav Performans Ödevi  | 
	
| DÖÇ-4 | Temel seviyede İngilizce dilbilgisi yapılarını anlayabilir. | 
			
		 
			PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. | 
		 Yazılı Sınav Performans Ödevi  | 
	
| DÖÇ-5 | Günlük basit konuşmaları (kendini tanıtma, tanışma, selamlama, adres sorma, alışveriş vb.) üretebilir | 
			
		 
			PÇ-8 Spor bilimleri alanında, bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. | 
		 Yazılı Sınav Performans Ödevi  | 
	
| PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi  | 
	|||
| Dersin İçeriği | ||
| Bu ders temel düzeyde İngilizce dilbilgisi ile birlikte okuma- anlama, yazma, dinleme-anlama ve konuşma becerilerinin öğretimini içerir. | ||
| Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
| Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | 
| 1 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım, Soru Cevap, Rol Yapma | 
| 2 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım, Soru Cevap, Rol Yapma | 
| 3 | Şahıs zamirleri, iyelik sıfatları, ülkeler, sayılar | Anlatım, İkili Çalışma, Bireysel Çalışma | 
| 4 | Şahıs zamirleri, iyelik sıfatları, ülkeler, sayılar | Anlatım, İkili Çalışma, Bireysel Çalışma | 
| 5 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım -Soru Cevap | 
| 6 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım -Soru Cevap | 
| 7 | İyelik 's takısı, have/has, Aile üyeleri | Anlatım, İkili Çalışma, Rol Yapma, Soru-Cevap | 
| 8 | Ara Sınav | |
| 9 | İyelik 's takısı, have/has, Aile üyeleri | Anlatım, İkili Çalışma, Rol Yapma, Soru-Cevap | 
| 10 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Beyin Fırtınası, Anlatım -Soru Cevap | 
| 11 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Beyin Fırtınası, Anlatım -Soru Cevap | 
| 12 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | İkili çalışma, Anlatım, Soru-Cevap | 
| 13 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | İkili çalışma, Anlatım, Soru-Cevap | 
| 14 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım, Soru-Cevap | 
| 15 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım, Soru-Cevap | 
| 16 | Final Sınavı | |
| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
| 1 | Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Çevrim içi çalışma şifresi. Oxford: Oxford University Press. | |
| 2 | Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Öğrenci Kitabı. (5. Baskı). Oxford: Oxford University Press. | |
| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
| Ders Kitabı, Bilgisayar, Projeksiyon, Tahta | ||
| Ölçme Yöntemi | |||
| Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) | 
| Ara Sınav | 8 | 1 | 24 | 
| Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
| 1.Sözlü Sınav | |||
| 2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
| 3.Laboratuvar Sınavı | |||
| 4.Sunum | |||
| 5.Rapor | |||
| 6.Seminer | |||
| 7.Performans Ödevi | 8 | 1 | 16 | 
| 8.Dönem Ödevi | |||
| 9.Proje | |||
| Final Sınavı | 16 | 1 | 60 | 
| Öğrenci İş Yükü | |||
| İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü | 
| Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 | 
| Sınıf Dışı Çalışma | |||
| a) Okuma | 0 | ||
| b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
| c) Performans Ödevi | 0 | ||
| d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
| e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
| Sözlü Sınav | 0 | ||
| Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
| Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
| Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 | 
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | 
| Final Sınavı İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 | 
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 | 
| Vize için çevirim içi çalışma | 2 | 6 | 12 | 
| Final için çevirim içi çalışma | 2 | 6 | 12 | 
| Toplam İş Yükü | 60 | ||