|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 1 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BÖLÜMÜ | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | SELDA DEMİR (seldademir@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
Öğretim Dili | İngilizce | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Bu dersin amacı öğrencilerin temel seviyede İngilizce dil bilgisini öğrenmelerini ve dört dil yeteneğini geliştirmelerini sağlamaktır.. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | İngilizcede temel dilbilgisi yapılarını anlayabilir. |
PÇ- |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 | Başlangıç seviyesinde İngilizce okuduğunu anlayabilir. |
PÇ- |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 | Başlangıç seviyesinde İngilizce dinlediğini anlayabilir. |
PÇ- |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-4 | Başlangıç seviyesinde İngilizce konuşabilir. |
PÇ- |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-5 | Başlangıç seviyesinde İngilizce paragraf yazabilir. |
PÇ- |
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Bu ders, temel seviye İngilizce dilbilgisi ile birlikte okuma- anlama, yazma, dinleme-anlama ve konuşma becerilerinin öğretimini içerir. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım - Soru Cevap |
2 | "To be"fiili, tanışmalar | Anlatım - Soru Cevap |
3 | Şahıs zamirleri, iyelik sıfatları, ülkeler, sayılar | Anlatım - Soru Cevap |
4 | Şahıs zamirleri, iyelik sıfatları, ülkeler, sayılar diyalogları | Anlatım - Soru Cevap |
5 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım - Soru Cevap |
6 | "To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler | Anlatım - Soru Cevap |
7 | İyelik 's takısı, have/has, Aile üyeleri | Anlatım - Soru Cevap |
8 | Ara Sınav | |
9 | İyelik 's takısı, have/has, Aile üyeleri | Anlatım - Soru Cevap |
10 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Anlatım - Soru Cevap |
11 | Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler | Anlatım - Soru Cevap |
12 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | Anlatım - Soru Cevap |
13 | Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler | Anlatım - Soru Cevap |
14 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım - Soru Cevap |
15 | Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar | Anlatım - Soru Cevap |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Student’s Book. (5th ed.). Oxford: Oxford University Press. | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Ders kitabı, Bilgisayar |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 4 | 4 | 16 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 4 | 4 | 16 |
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 2 | 2 | 4 |
Laboratuvar Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 7 | 7 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 1 | 7 | 7 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
0 | |||
0 | |||
Toplam İş Yükü | 81 |