|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 4 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Seçmeli | ||||
Bölümü | ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | HATİCE KÜBRA KOÇAK (haticekubrakocak@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | Ders Tanıtımı | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
2 | • Program Geliştirmede Temel Kavramlar • Program Geliştirmenin Kuramsal Temelleri | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
3 | Program Ögeleri | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
4 | Farklılaştırma Türleri | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
5 | Gruplama Türleri | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
6 | Mentörlük Türleri | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
7 | Teknoloji Kullanımı | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
8 | Ara Sınav | |
9 | Bütünleşik Öğretim Modeli Dıscover Değerlendirme Ve Program Modeli | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
10 | Koşut (Paralel) Öğretim Programı Modeli Üyep Öğretim Programı Modeli | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
11 | Beyazıt Ford Otosan İÖO Modeli Bilim Sanat Merkezleri (BİLSEM) Araştırma Geliştirme Eğitim ve Uygulama Merkezi (ARGEM) | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
12 | Probleme Dayalı Öğrenme Süreç Becerilerinin Öğretimi | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
13 | Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Ürün Geliştirme Kazanıma Dayalı Etkinlik Ve Tema Tasarımı Örnekleri | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
14 | Özel Yetenekliler Eğitim Programı Değerlendirme İki Kere Farklı Öğrencilerin Eğitim Programları | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
15 | Genel Değerlendirme | Tartışma Yöntemi Anlatma Yöntemi Örnek Olay Yöntemi |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | |||
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | |||
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | |||
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | |||
c) Performans Ödevi | |||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | |||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | |||
Sözlü Sınav | |||
Kısa Sınav (Quiz) | |||
Laboratuvar Sınavı | |||
Ara Sınav İçin Hazırlık | |||
Ara Sınav | |||
Final Sınavı İçin Hazırlık | |||
Final Sınavı | |||
Toplam İş Yükü |