| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
| DÖÇ-1 |
Geleneksel pazarlama faaliyetleriyle güncel internet uygulamaları arasında bağ kurma. |
PÇ-3 Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir. PÇ-13 Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar.
|
Yazılı Sınav |
| DÖÇ-2 |
Çevrimiçi pazarları ve tüketici tecrübesini anlama. |
PÇ-1 Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir. PÇ-13 Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar.
|
Yazılı Sınav |
| DÖÇ-3 |
Sosyal medyanın önemini ve pazarlama faaliyetlerindeki yerini anlama. |
PÇ-1 Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir. PÇ-13 Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar.
|
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
| Dersin İçeriği |
| Dijital pazarlamanın teorik altyapısı, çevrimiçi pazarlar, dijital pazarlama stratejisinin geliştirilmesi, çevrimiçi tüketici tecrübesi, dijital medya kampanyası, dijital medya kanallarıyla iletişim, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya pazarlaması |
| Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
| Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
| 1 |
Dijital Pazarlama Nedir |
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 2 |
İşletme Stratejisi ve Dijital Pazarlama Uyumu
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 3 |
Dijital Pazarlamada Karşılaşılan Engeller ve Değerlendirme
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 4 |
Planlama |
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 5 |
Arama Motoru Optimizasyonu
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 6 |
Ücretli Aramalar
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 7 |
Görsel Kampanyalar
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 8 |
Ara Sınav |
|
| 9 |
Sosyal Medya
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 10 |
Kullanıcı Tecrübesi ve Dijital Dönüşüm
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 11 |
CRM ve Müşteriyi Elde Tutma
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 12 |
Doğru Kişiselleştirme
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 13 |
Müşteri Hizmeti
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 14 |
İçerik Stratejisi
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 15 |
Analiz ve Raporlama
|
Konu Anlatımı, soru-cevap |
| 16 |
Final Sınavı |
|
| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
| 1 |
Şengül, O. (2022) "2 Saatte A’dan Z’ye Dijital Pazarlama" İstanbul: Ceres Yayınları |
| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
|