| Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | 
		PÇ | 
		ODY | 
	
	
		| Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | 
		 | 
		 | 
	
		
		| DÖÇ-1 | 
		Sporda beceri öğretimine ilişkin psikolojik süreçleri temel düzeyde öğrenir.	 | 
		
		
			
		 
			PÇ-2 Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Sporda Performans Analizi alanlarındaki hizmet verme süreçleri ve işlemleri ile ilgili bilgiye sahiptir. PÇ-13 Antrenör yetenek seçimi, yönlendirme ve geliştirmede ve sporda modelleme yapma, geliştirme ve takip etmeyi planlar.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		| DÖÇ-2 | 
		Sporda beceri öğretimine ilişkin fizyolojik süreçleri temel düzeyde bilir.	 | 
		
		
			
		 
			PÇ-1 Spor Bilimleri, Antrenörlük, Kondisyonerlik ve Sporda Performans Analizi alanlarıyla ilgili kavramları ve ilkeleri açıklayabilme bilgisine sahiptir. PÇ-27 Antrenör olarak sporcu sağlığının korunmasına katkı sağlar.  
			
		 | 
		 Yazılı Sınav   | 
	
		
		PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi | 
	
	
		| Dersin İçeriği | 
	
	
		| Beceri ve öğrenimine ilişkin olarak temel kavramlar, motorsal öğrenme ve teorileri, beceri öğreniminin psikolojik ve fizyolojik boyutları ve temel motorsal özelliklerle koordinatif özellikleri hakkında bilgi verilecektir.
 | 
	
	
		| Haftalık Detaylı Ders İçeriği | 
	
	
		| Hafta | 
		Detaylı İçerik | 
		Öğretim Yöntem ve Teknikleri | 
	
	
		
		| 1 | 
		Hareket ve motorik hareket kavramları	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 2 | 
		Hareket aktiviteleri ve beceri kavramı	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 3 | 
		Hareketin anlamı ve yapısı	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 4 | 
		Sportif hareketlerin değerlendirilme kriterleri	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 5 | 
		Sportif hareketlerin belirgin özellikleri	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 6 | 
		Hareketlerin evrensel yapısının incelenmesi	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 7 | 
		Sportif performansın önemli unsurları	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 8 | 
		Ara Sınav | 
		 | 
	
		
		| 9 | 
		Motorsal öğrenme ve önkoşulları	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 10 | 
		Motorsal öğrenmeye etki eden faktörler	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 11 | 
		Motorsal öğrenmenin psikolojik boyutları	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 12 | 
		Motorsal öğrenmenin fizyolojik boyutları	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 13 | 
		Motor öğrenme teorileri	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 14 | 
		Sporda öğrenme ve öğretme süreci	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
		
		| 15 | 
		Sporda düzeltmeler	 | 
		Tartışma Yöntemi, Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
 | 
	
	
	
		| 16 | 
		Final Sınavı | 
		 | 
	
	
	
		| Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | 
	
		
		| 1 | 
		Sayın M. (2011). Hareket ve Beceri Öğretimi. Ankara: Spor Yayınevi. | 
	
		
		| Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | 
	
	
		 |