|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 2 / Bahar | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Zorunlu | ||||
Bölümü | HEMŞİRELİK | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | ERÇİN ÖZZADE (eozzade@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
MELTEM KARATAŞ, | ||||
Öğretim Dili | İngilizce | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Bu dersin amacı, öğrencilerin ilgi alanlarıyla ilgili cümleleri ve sık kullanılan ifadeleri anlamalarını, bildiği konularda kendilerini ifade edebilmelerini ve geçmişi ile ilgili şeyleri basit dilsel araçlar yardımıyla anlatarak Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programına uygun olarak A2 İngilizce seviyesine ulaşmalarını sağlamaktır. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Karşısındaki kişiler yavaş ve anlaşılır bir biçimde konuşuyorlarsa, onlarla basit yollardan anlaşabilir. |
PÇ-6 PÇ. 6. Etkili iletişim becerilerini kullanabilme. PÇ-10 PÇ.10. Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri inceleyebilme. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 | Geçmişteki yaşantısını anlatabilir ve önemli noktalarla ilgili önemli bilgiler verebilir. |
PÇ-6 PÇ. 6. Etkili iletişim becerilerini kullanabilme. PÇ-10 PÇ.10. Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri inceleyebilme. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 | Tatil planları ile ilgili fikir alışverişinde bulunabilir ve tatilin ardından nasıl geçtiğini anlatabilir. |
PÇ-6 PÇ. 6. Etkili iletişim becerilerini kullanabilme. PÇ-10 PÇ.10. Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri inceleyebilme. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-4 | Yaşadığı şehri betimleyebilir ve başka şehirlerle kıyaslayabilir. |
PÇ-10 PÇ.10. Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri inceleyebilme. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-5 | Arkadaşlarına eğlenmek amaçlı tavsiyede bulunabilir, önerilere cevap verebilir. |
PÇ-6 PÇ. 6. Etkili iletişim becerilerini kullanabilme. PÇ-10 PÇ.10. Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri inceleyebilme. |
Yazılı Sınav |
DÖÇ-6 | Mevcut hava koşullarından bahsedebilir ve hava tahminine göre yapılacak şeylerle ilgili fikir sunabilir. |
PÇ-6 PÇ. 6. Etkili iletişim becerilerini kullanabilme. PÇ-10 PÇ.10. Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri inceleyebilme. PÇ-11 PÇ. 11. Kişisel ve mesleki gelişimini destekleyecek sosyal, sanatsal, bilimsel ve sportif faaliyetlere katılabilme. |
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Şimdiki zaman, geniş zaman, gelecek zaman, yakın geçmiş zaman, belgisiz zamirler, insanları betimleme, kıyafetler, ulaşım ve seyahat, öneride bulunma, tatil kartpostalı yazma, şiir yazma, 'take' ve 'get' fiilleriyle kullanılan ifadeler. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | Sıfatlarda Derecelendirme / Have Got yapısı / Adres Tarifleri / Yer Tanımlama | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
2 | Sıfatlarda Derecelendirme / Have Got yapısı / Adres Tarifleri / Yer Tanımlama | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
3 | Sıfatlarda Derecelendirme / Have Got yapısı / Adres Tarifleri / Yer Tanımlama | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
4 | Sıfatlarda Derecelendirme / Have Got yapısı / Adres Tarifleri / Yer Tanımlama | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
5 | Sıfatlarda Derecelendirme / Have Got yapısı / Adres Tarifleri / Yer Tanımlama | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
6 | Bağlaçlar: but, however, although,... İnsanları betimleme. | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
7 | 'going to' gelecek zaman. | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
8 | Ara Sınav | |
9 | Amaç mastarı, hava durumu. | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
10 | Öneride bulunma. | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
11 | Bir tatili betimleme. | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
12 | Yakın geçmiş zaman: olumlu, olumsuz, soru. | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
13 | Yakın geçmiş zaman: ever/ never. | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
14 | Yakın geçmiş zaman: just/already/yet. | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
15 | Ulaşım. Genel tekrar. | Anlatım - Soru Cevap- Okuma-Yazma |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary:Çevrim içi çalışma şifresi. Oxford: Oxford University Press. | |
2 | Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary: Öğrenci Kitabı. (5. Baskı). Oxford: | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Ders kitabı, tahta, bilgisayar, slaytar. |
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 24 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | 8 | 1 | 16 |
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 0 | ||
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 0 | ||
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 0 | ||
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 1 | 3 | 3 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Vize için çevrimiçi çalışma | 2 | 6 | 12 |
Final için çevrimiçi çalışma | 2 | 6 | 12 |
Toplam İş Yükü | 60 |