Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Temel düzeyde İngilizce gramer yapılarını kullanabilir. |
PÇ-20 Yaşam boyu öğrenme davranışına sahip, iletişim becerisi yüksek, takım çalışmasına yatkın, inisiyatif sahibi, analitik ve eleştirel düşünme ve problem çözme yeteneklerine sahip, kendini ifade etmede ve kurumunu temsil etmede Türkçeyi ve mesleki yabancı dil bilgisini yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerilerine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 |
Dört dil becerisini temel düzeyde kullanabilir. |
PÇ-20 Yaşam boyu öğrenme davranışına sahip, iletişim becerisi yüksek, takım çalışmasına yatkın, inisiyatif sahibi, analitik ve eleştirel düşünme ve problem çözme yeteneklerine sahip, kendini ifade etmede ve kurumunu temsil etmede Türkçeyi ve mesleki yabancı dil bilgisini yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerilerine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 |
Geçmişini ve çevresinde olup biteni basit şekilde ifade edebilir. |
PÇ-20 Yaşam boyu öğrenme davranışına sahip, iletişim becerisi yüksek, takım çalışmasına yatkın, inisiyatif sahibi, analitik ve eleştirel düşünme ve problem çözme yeteneklerine sahip, kendini ifade etmede ve kurumunu temsil etmede Türkçeyi ve mesleki yabancı dil bilgisini yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerilerine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-4 |
Basit ve rutin konuları ifade edebilir. |
PÇ-20 Yaşam boyu öğrenme davranışına sahip, iletişim becerisi yüksek, takım çalışmasına yatkın, inisiyatif sahibi, analitik ve eleştirel düşünme ve problem çözme yeteneklerine sahip, kendini ifade etmede ve kurumunu temsil etmede Türkçeyi ve mesleki yabancı dil bilgisini yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerilerine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-5 |
Günlük konuşma ifadelerini kullanarak kendini ve başkalarını tanıtabilir. |
PÇ-20 Yaşam boyu öğrenme davranışına sahip, iletişim becerisi yüksek, takım çalışmasına yatkın, inisiyatif sahibi, analitik ve eleştirel düşünme ve problem çözme yeteneklerine sahip, kendini ifade etmede ve kurumunu temsil etmede Türkçeyi ve mesleki yabancı dil bilgisini yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerilerine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-6 |
Hedef dil ve ana dil arasındaki benzerlik ve farklılıkları tespit edebilir. |
PÇ-24 Dünya kültürlerine açık, farklı inanç, düşünce ve yaşam biçimlerine saygılı, bilimsel düşünce çerçevesinde bilgiyi sorgulama yetkinliğine sahip olur.
|
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
Günlük hayatta kullanılan selamlaşma, tanışma diyalogları, Geniş zamanda cümleler, boş zaman aktiviteleri, ülkeler ve uluslar, aile bireyleri, meslekler, sıfatlar, fiiller, günlük yaşamda kullanılan nesneleri içeren kelime bilgisi, geçmiş zaman cümleleri, şimdiki zaman ve gelecek zaman yapıları, -ebilme, telaffuz çalışmaları.
|
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Kendini ve başkalarını tanıtma, selamlaşma, sayılar |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama
|
2 |
"Nasılsın?"
"Bu İngilizce'de nedir?" |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama
|
3 |
Ülkeler ve milletler, sıfatlar, sayılar |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama |
4 |
"olmak" fiiliyle olumsuz cümleler ve soru cümleleri, meslekler |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama
|
5 |
Sayılar, kişisel bilgiler
Sorular ve kısa cevaplar |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama |
6 |
Sosyal ifadeler
Sahiplik bildiren yapılar
Aile üyeleri |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama
|
7 |
Geniş Zaman, alfabe,
Bir arkadaşı tanıtmak |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama
|
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
Geniş zamanda olumsuz ve soru cümleleri, Tekil isimler |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama |
10 |
Sıfatlar
"Ne kadar?" fiyat sorma
Temel fiiller |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama |
11 |
Günlük rutinler
Sıklık zarfları
Haftanın günleri |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama
|
12 |
Saati söyleme
Soru kelimeleri
Zaman bildiren edatlar
|
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama
|
13 |
Fiiller ve isimler
Kişi zamirleri |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama
|
14 |
Zamirler
"bu / şu" işaret sıfatı
Kartpostal yazma |
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama |
15 |
Zıt anlamlı sıfatlar
Rica bildiren yapılar
|
İkili Çalışma, Grup Çalışması,
Drama
|
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
1 |
New Headway Beginner Student's Book and Workbook OUP |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
Bilgisayar, Projeksiyon, Ders Kitabı ve çalışma kitabı
|