|
|||||
Sınıf/Yarıyıl | 4 / Güz | ||||
Ders Düzeyi | Lisans | ||||
Ders Türü | Seçmeli | ||||
Bölümü | İLAHİYAT | ||||
Ön Koşul Dersleri | Yok | ||||
Öğretim Sistemi | Örgün | ||||
Ders Süresi | 14 Hafta | ||||
Öğretim Elemanı | HATİCE DOĞAN (haticedogan@nevsehir.edu.tr) | ||||
Diğer Öğretim Elemanı/Elemanları |
|||||
Öğretim Dili | Türkçe | ||||
Sınıf Dışı Uygulama/Staj | Yok | ||||
Dersin Amacı | |||||
Bu dersin amacı, öğrencilerin İbranice sözlü anlatım becerilerini geliştirmektir. |
Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) | PÇ | ODY | |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: | |||
DÖÇ-1 | Uygun hızda İbranice konuşmaları anlayabilir. |
PÇ- |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav |
DÖÇ-2 | İbranice olarak kendini tanıtabilir. |
PÇ- |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav |
DÖÇ-3 | İbranice günlük dile hakimdir. |
PÇ- |
Yazılı Sınav Sözlü Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği | ||
Evde, iş/ okul ortamında, ailede, tatilde, lokanta, hastane, alışveriş vb. mekanlarda kullanılan ifadeler. | ||
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | ||
Hafta | Detaylı İçerik | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 | Kendini tanıtma, tanışma kalıpları | Drama, grup çalışması |
2 | Basit soru kalıpları ve cavaplar | Drama, grup çalışması |
3 | İyelik ekleri kullanımı | Drama, grup çalışması |
4 | Diyalog metinleri okuma, konuşma. | Drama, grup çalışması |
5 | Diyalog metinleri okuma, konuşma. | Drama, grup çalışması |
6 | Diyalog metinleri okuma, konuşma. | Drama, grup çalışması |
7 | Diyalog metinleri okuma, konuşma. | Drama, grup çalışması |
8 | Ara Sınav | |
9 | Diyalog metinleri okuma, konuşma. | Drama, grup çalışması |
10 | Diyalog metinleri okuma, konuşma. | Drama, grup çalışması |
11 | Diyalog metinleri okuma, konuşma. | Drama, grup çalışması |
12 | Diyalog metinleri okuma, konuşma. | Drama, grup çalışması |
13 | Diyalog metinleri okuma, konuşma. | Drama, grup çalışması |
14 | Diyalog metinleri okuma, konuşma. | Drama, grup çalışması |
15 | Diyalog metinleri okuma, konuşma. | Drama, grup çalışması |
16 | Final Sınavı | |
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap | ||
1 | Eliezer Tirkel- Everyday Hebrew | |
2 | Hebrew & Israel First Steps- Irıt Amit- Cohen, Noga Perry | |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri | ||
Ölçme Yöntemi | |||
Yöntem | Hafta | Süre (Saat) | Katkı(%) |
Ara Sınav | 8 | 1 | 40 |
Diğer Ölçme Yöntemleri | |||
1.Sözlü Sınav | |||
2.Kısa Sınav (Quiz) | |||
3.Laboratuvar Sınavı | |||
4.Sunum | |||
5.Rapor | |||
6.Seminer | |||
7.Performans Ödevi | |||
8.Dönem Ödevi | |||
9.Proje | |||
Final Sınavı | 16 | 1 | 60 |
Öğrenci İş Yükü | |||
İşlem Adı | Haftalık Saat | Sayı | İş Yükü |
Haftalık Ders Saati (Teorik+Uygulama) | 2 | 14 | 28 |
Sınıf Dışı Çalışma | |||
a) Okuma | 1 | 14 | 14 |
b) İnternette/Kütüphanede Tarama | 1 | 14 | 14 |
c) Performans Ödevi | 0 | ||
d) Seminer/Sunum/Rapor Hazırlama | 0 | ||
e) Dönem Ödevi/Proje Hazırlama | 0 | ||
Sözlü Sınav | 1 | 1 | 1 |
Kısa Sınav (Quiz) | 0 | ||
Laboratuvar Sınavı | 0 | ||
Ara Sınav İçin Hazırlık | 4 | 1 | 4 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı İçin Hazırlık | 4 | 1 | 4 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
0 | |||
0 | |||
Toplam İş Yükü | 67 |