Ders Öğrenme Çıktıları (DÖÇ) |
PÇ |
ODY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
|
|
DÖÇ-1 |
Çeşitli sosyal içeriklerden seçilen metinleri kavrayıp İngilizce dil bilgisi kuralları içerisinde cümle kurabilir. |
PÇ-6 Bireysel, disiplin içinde ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme PÇ-8 Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-2 |
Aile ve arkadaşları hakkında basit bilgiler verebilir. |
PÇ-6 Bireysel, disiplin içinde ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme PÇ-8 Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-3 |
Bir nesnenin fiyatını sorup anlayabilir. |
PÇ-6 Bireysel, disiplin içinde ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-4 |
Saatin kaç olduğunu sorup yanıtlayabilir. |
PÇ-6 Bireysel, disiplin içinde ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-5 |
Basit içerikli bir telefon görüşmesi yapabilir. |
PÇ-6 Bireysel, disiplin içinde ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme
|
Yazılı Sınav |
DÖÇ-6 |
Günlük hayatta sık kullanılan temel ifadeleri kullanabilir. |
PÇ-6 Bireysel, disiplin içinde ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme
|
Yazılı Sınav |
PÇ: Bölüm program çıktıları ÖDY: Ölçme ve değerlendirme yöntemi |
Dersin İçeriği |
Geniş zaman, sıfatlar, zamirler, zaman edatları, tekil-çoğul isimler, isimler, sayılar, meslekler, ülkeler, diller ve milliyetler, kendini tanıtma, başkasını tanıtma, aile, spor, yiyecek ve içecek, saati söyleme, alfabe, telefonda konuşma, günler, günlük ifadeler.
|
Haftalık Detaylı Ders İçeriği |
Hafta |
Detaylı İçerik |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
"To be"fiili, tanışmalar |
Anlatım - Soru Cevap |
2 |
"To be"fiili, tanışmalar |
Anlatım - Soru Cevap |
3 |
Şahıs Zamirleri, his/her, Ülkeler |
Anlatım - Soru Cevap |
4 |
Şahıs Zamirleri, his/her, Ülkeler |
Anlatım - Soru Cevap |
5 |
"To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler |
Anlatım - Soru Cevap |
6 |
"To be"fiili olumsuz ve soru, Meslekler |
Anlatım - Soru Cevap |
7 |
İyelik ' s takısı, have/has, Aile |
Anlatım - Soru Cevap |
8 |
Ara Sınav |
|
9 |
İyelik ' s takısı, have/has, Aile |
Anlatım - Soru Cevap |
10 |
Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler |
Anlatım - Soru Cevap |
11 |
Geniş Zaman (1), Diller ve Milletler, Spor, Yiyecek ve İçecekler |
Anlatım - Soru Cevap |
12 |
Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler |
Anlatım - Soru Cevap |
13 |
Geniş Zaman (2), Sıklık zarfları, Saatler, Günler |
Anlatım - Soru Cevap |
14 |
Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar. |
Anlatım - Soru Cevap |
15 |
Soru kelimeleri, Nesne zamirleri, İşaret Zamirleri (Tekil), Sıfatlar |
Anlatım - Soru Cevap |
16 |
Final Sınavı |
|
Ders Kitabı / Yardımcı Kitap |
1 |
Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Student’s Book. (5th Edition). Oxford: Oxford University Press. |
2 |
Soars, L., Soars, J., & Marifield, S. (2019). Headway Beginner: Workbook. (5th Edition). Oxford: Oxford University Press. |
Ders Araç - Gereç ve Malzemeleri |
Ders kitabı, bilgisayar, çevirim içi çalışma platformu
|